• Szkoła Podstawowa numer 217 z Oddziałami Integracyjnymi imienia Obrońców Radiostacji AK w Rembertowie
    • Aktualności

Co nowego w szkole?
          • 12.06.2024 - Plan B

10.06.2024

W dniu 12 czerwca (środa) z uwagi na odbywające się w szkole Rady Pedagogiczne obowiązuje plan B.

DZWONKI - wersja "B"

10. 14.30 - 15.05
          • Klasa 4A w Muzeum Chopina w Warszawie

12.06.2024

5 czerwca 2024r. klasa 4a odbyła wycieczkę do Muzeum Chopina w Warszawie. Do naszego celu podróżowaliśmy SKM-ką i tramwajem. Zbliżając się do gmachu muzeum na Powiślu przechodziliśmy obok Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina, z którego dochodziły nas odgłosy ćwiczących śpiewaków, instrumentalistów, a na skwerze przed budynkiem mijaliśmy wielki kamienny klucz wiolinowy - oznaki świadczące o tym, że znaleźliśmy się w strefie muzyki Tuż obok znajduje się Muzeum Chopina jednego z najsłynniejszych Polaków i największych kompozytorów na świecie. Podczas zwiedzania muzeum skoncentrowaliśmy się na dzieciństwie i młodości Fryderyka Chopina, które spędził w Warszawie - tak jak my! Pan przewodnik pokazywał nam ciekawe rekwizyty i opowiadał historie związane z życiem i twórczością kompozytora. Słuchaliśmy na słuchawkach polonezów, mazurków, preludiów, etiudów, nokturnów, walców – kompozycji

• Konkurs Wiedzy Biblijnej „Hieronymus 2024” - wyniki

02.06.2024

W tym roku szkolnym nasza szkoła została zgłoszona do Konkursu Wiedzy Biblijnej „Hieronymus 2024” dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa mazowieckiego. Z naszej szkoły swój udział w konkursie zgłosiły dwie uczennice: Wiktoria Dąbrowska z kl. 7dw i Alicja Szałapska z klasy 8a. Uczennicom udało się zdobyć tytuł finalisty Konkursu Biblijnego. 20 maja w siedzibie Kurii Archidiecezji Warszawskiej odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów i nagród. Gratulujemy Wiktorii i Ali osiągnięć i tytułu finalisty.
            Elżbieta Iwanowska

• W krainie gramatyki

28.05.2024

Dnia 24 maja 2024r. odbyła się lekcja otwarta w klasie 3a prowadzona przez p. Małgorzatę Grzeszczak.
            Uczniowie bardzo aktywnie i twórczo pracowali w grupach. Wykazali się znajomością części mowy. Świetnie poradzili sobie z wszystkimi zadaniami z krainy gramatyki.

Brawo 3a!!!

• Wycieczka - 5B, 5D, 6B

28.05.2024

W dniach od 20 do 23 maja uczniowie klasy 5b, 5d oraz 6b mieli okazję wybrać się na wycieczkę do malowniczego Zakopanego. Podczas tych czterech dni odwiedziliśmy wiele atrakcji, które pozostaną nam w pamięci na długo.Pierwszego dnia wyruszyliśmy na Gubałówkę. To była prawdziwa przygoda! Wspinaczka na szczyt była nie tylko trudna, ale i bardzo satysfakcjonująca. Z góry roztaczał się przepiękny widok na Tatry. Warto było pokonać wysokość, aby móc podziwiać te piękne krajobrazy.Drugiego dnia udaliśmy się do Doliny Chochołowskiej. Spacerując po drewnianych kładkach, podziwialiśmy górskie krajobrazy i spotkaliśmy nawet stada kóz pasących się na zboczach. Wieczorem odwiedziliśmy słynne Krupówki. Spacerowaliśmy wśród kolorowych straganów, próbując regionalnych przysmaków i kupując pamiątki.Ostatniego dnia w Zakopanem odwiedziliśmy Dolinę Kościeliską. To miejsce zachwyciło nas swoją dzikością i

• Kulturalnie w 4c

26.05.2024

21 maja klasa 4c wybrała się do Muzeum Chopina aby poszerzyć swoją wiedzę na temat życia i twórczości jednego z najwybitniejszych kompozytorów polskich - Fryderyka Chopina. Była to okazja poznania ciekawych miejsc i historii z życia artysty oraz posłuchać muzyki mistrza.

• Z matematyką przez życie

23.05.2024

23 maja 2024 r. odbyło się uroczyste podsumowanie konkursu Z matematyką przez życie. Laureaci i osoby wyróżnione otrzymały dyplomy oraz nagrody. Przypominamy, że nasz uczeń – Michał Piekarczyk z klasy 6E zdobył I miejsce w kategorii kl. 6. Jesteśmy dumni, gratulujemy i życzymy Michałowi powodzenia w kolejnych konkursach.

• Wycieczka - 4E, 5A, 6D

Drodzy uczniowie, rodzice i nauczyciele,

Chcielibyśmy podzielić się z Wami wspaniałymi wspomnieniami z naszej ostatniej wycieczki, która odbyła się w dniach 20, 21 i 22 maja. Trzy klasy 4E, 5A i 6D wyruszyły na niezapomnianą przygodę, a my chcielibyśmy Wam opowiedzieć, co dokładnie się wydarzyło.

• Wyniki Konkursów z Języka angielskiego

22.05.2024

Miło nam ogłosić, że uczennica klasy 7c, Izabela Jakimczuk została finalistką w Konkursie Przedmiotowym z Języka Angielskiego oraz laureatką Wojewódzkiego Konkusu z Języka Angielkiego Albion. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 10 maja na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Serdecznie gratulujemy tak wysokich osiągnięć i życzymy Izie powodzenia w kolejnych konkursach przedmiotowych.

• ZEBRANIE Z RODZICAMI

13.05.2024

W dniu 23.05.2024 r. (czwartek) w naszej szkole odbędą się zebrania z rodzicami:

godz. 17.15 - oddział przedszkolny

godz. 17.00 - 2d; 3a,b,c,d,. klasy 4e; 5a,c; 6a,c,d,e; 8a,c,dw;

godz. 18.30 - 1b,c,d; 2a,b,c; klasy 4a,b,c,d; 7a,b,c,dw;

Klasy 5b, 5d, 6b w innym terminie (16.05.2024).

• VI Turniej Szachowy

14.05.2024

NIECODZIENNA WIZYTA;-)

09.05.2024 nasi najmłodsi szachiści - uczestnicy VI Turnieju Szachowego dla klas I-III zostali zaproszeni do gabinetu Pani Dyrektor Moniki Kubackiej-Żurek na wręczenie medali i dyplomów. Wizyta cieszyła się wielkim zainteresowaniem, było to ogromne wyróżnienie. Chętni zasiadali na fotelu dyrektorskim inni częstowali się słodkościami, a jeszcze inni zadawali sporo pytań. Po części nieoficjalnej Pani Dyrektor wręczyła Puchar dla najlepszego szachisty.

• Relacja z wycieczki klasy 4A

09.05.2024

Uczniowie klasy 4a postanowili przeznaczyć fundusze zebrane ze sprzedaży ciast na karmę dla zwierząt. Najbliższe schronisko jest w Zielonce i tam tez udaliśmy się 8 maja zaopatrzeni w puszki dla piesków. Wyprowadziliśmy pieski na spacer na glinianki a potem urządziliśmy piknik na trawce. Ten dzień był bardzo udany- pogoda, humory i dobry uczynek 🙂

• Spotkanie z reprezentantem Polski w Amp Futbol

,, Nie musisz być wielkim, żeby zacząć, ale musisz zacząć, żeby być wielkim"

Les Brown

Klasa 4c brała udział w cyklu spotkań poświęconych budowaniu relacji rówieśniczych, pewności siebie oraz umiejętnościom pomagającym radzić sobie ze stresem.

Zajęcia prowadził Pan Przemysław Świercz były reprezentant Polski w Amp Futbolu, wielokrotnie nagradzany sportowiec, działacz odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi.

• "Twoje życie to twoje dzieło sztuki. Codziennie je rzeźb."
      • Bob Proctor
      • ""Pochodzenie i geny nie określają naszego życia. To nasze działania decydują o tym, kim jesteśmy." "
      • Brian Tracy
      • "Prawdziwym znakiem inteligencji jest nie wiedzieć wszystkiego, ale umieć się odnieść do tego, czego nie wiemy."
      • John C. Maxwell
      • "Nie masz wpływu na to, co ci się przydarza, ale masz wpływ na to, jak na to reagujesz."