Obiady w SP 217
WAŻNE!!!!
Od 2 września 2022r. stanowisko intendenta objęła Pani Anna. Z Panią intendent można kontaktować się mailowo: intendent@sp217.pl
INFORMACJA DLA RODZICÓW W SPRAWIE OBIADÓW
- Ustalamy jeden termin płatności – jest to trzeci tydzień każdego miesiąca. Przy czym we wrześniu i styczniu płacimy w pierwszym tygodniu oraz w trzecim ze względu na podwójną wpłatę. Harmonogram wpłat w oddzielnym dokumencie.
- Nie możemy wydłużyć okresu płatności za obiady, gdyż wtedy praca intendenta będzie polegać jedynie na księgowaniu wyciągów. Nie ma możliwości zajmowania się kwestią wyciągów przez dłuższy czas niż jeden tydzień w miesiącu.
- Trzymamy się określonych dat do wpłaty za obiady.
- Kwoty do odliczeń podaje intendent. Nie wyliczamy sami kwoty odliczenia !
- O wszystkich sprawach związanych z obiadami informujemy mailowo na adres intendent@sp217.pl (nieobecności, odliczenia itd.)
HARMONOGRAM WPŁAT Terminy_wplat_2022_2023
Aby można było odliczyć opłaty za niewykorzystanie obiady dziecka, należy najpóźniej do godz. 9.00 w dniu nieobecności dziecka zgłosić ten fakt do pani intendent: na adres mailowy intendent@sp217.pl
!!!! PROSIMY O TERMINOWE WPŁATY !!!! Wpłat przelewem prosimy nie dokonywać po wskazanych terminach.
Dane do przelewu:
Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi
ul. I. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa
nr rachunku: 48 1030 1508 0000 0005 5078 0046
w tytule przelewu prosimy koniecznie wpisać: obiady za m-c ..., imię i nazwisko dziecka, klasa...
W przypadku, gdy dziecko je obiady w określone dni, prosimy w tytule przelewu wymienić te dni.